Alkema E. Tjerkstra W. (2011). Méér dan onderwijs. Theorie en
praktijk van het onderwijs in de basisschool. Assen: Van Gorcum
Hulsker,
D. (2015). Uitwerking: de rol van de leerkracht bij de
identiteitsontwikkeling van kinderen. Opgevraagd van:
https://identiteitdaphne.wordpress.com/pedagogiek/uitwerking-de-rol-van-de-
leerkracht-bij-de-identiteitsontwikkeling-van-kinderen/
Karels,
M. (2014). Pesten op school. Geraadpleegd van:
https://wij-leren.nl/gevolgen-pesten.php
Looy, F., & Houterman, K. (2008). Gezond gedrag
in de basisschool. Groningen/Houten, Nederland: Noordhoff.
Raad
voor de Volksgezondheid. (2002). Advies gezondheid en gedrag. Geraadpleegd van
https://www.raadrvs.nl/uploads/docs/Advies_-_Gezondheid_en.pdf
ThiemeMeulenhoff.
(2012). Quickscan positieve of negatieve groep. Geraadpleegd van
http://gripopdegroep.nl/binaries/content/assetc/standaardsites/gripopdegroep/tools/quickscan-positieve-of-negatieve-groep.pdf
Verhoeven,
M., Poorthuis, A. M. G., & Volman, M. (2017, september). Exploreren kun je
leren. Geraadpleegd van
https://www.nro.nl/wp-content/uploads/2018/01/exploreren-opmaak-def-3108.pdf
Visser,
B., & Mik, A. (z.j.). Geef beeldcultuur een plek in het onderwijs.
Geraadpleegd op 2 februari 2018, van
https://www.knaw.nl/nl/de-knaw/akademie-van-kunsten/kunst-in-het-onderwijs/geef-beeldcultuur-een-plek-in-het-onderwijs
Woltjer,
G. Janssens, H. (2006). Hoe ga je om met kinderen op school?
Competenties in de praktijk. Groningen: Wolters-Noordhoff